PrickigKatts Bildblogg

Morgontankar vid kaffet

Tänker att livet är så oförutsägligt och ändå så förutsägbart….
Konstigt det där att det går som i cykler, att det mesta man är med om känner man igen men att så mycket av det man är med om är alldeles nya upplevelser.

Förändringar känns alltid, i det närmaste som hot och hemskheter, trots det är det ju det jag vill, jag vill ha förändring förnyelse överraskningar i livet.

När det kommer förändringar är jag trots det alldeles rädd och ganska feg, det är alltid det invanda trygga som lockar, trots föresatser att vara en spontan öppen människa med ambitioner att göra stordåd och förändra världen!

Jag förvånas ständigt över mej själv och den där rädslan att lyckas…

Det är ju egentligen bara att köra så det ryker, att ta för sej, tala om hur bra jag är och se till att vara överallt samtidigt, och samtidigt blir jag så förtvivlat osäker när det kommer till verkligen ta ut svängarna.

Jag har nu som expriment att gör en sak varje dag som jag inte vågar, som jag inte tror går eller ta kontakt med en människa jag inte känner, jag ska helt enkelt se vart det kan föra mej tills den 18e dec och se om den där telefonfobin och det där strutsbeteendet kan försvinna.

Spännande fortsättning följer!

20131118-081141.jpg

This entry was published on november 18, 2013 at 7:11 f m and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

