PrickigKatts Bildblogg

Höst. .

Det där med vintertid är skumt..Jag vill ju att det ska vara ljust fram till kl sex åtminstone, på em alltså … men icke!  Jag röstar för ett parti med sommartid åretrunt,  ljusa kvällar, pigga mornar och sprakande löv hela november, fram tills det blir gnistrande snö o rimfrost!  Jag röstar för allas lika värde snällhet och ljusasinnen.Jag röstar för en färgstark miljö och omgivning och för livslevande liv åt alla och undertiden jag väntar på dessa mirakel passar jag på att tända lite ljus fixa lite cosy och ser tiden an i stearinljusens sken, ganska mysigt trots allt….

Gör det bästa av det mesta, mottot för gråsåmandör månaden nov.
Hang in there!
Puss
M

image

image

image

image

image

image

image

This entry was published on november 2, 2013 at 8:19 f m and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

