PrickigKatts Bildblogg

Tattuverings inspiration

Tänker att dessa tatuerare är helt galet grymma konstnärer.

Ett helt hus fyllt av kreatörer,jag befinner mig i Norrköpingsfolketspark,  själv skulle jag aldrig våga måla på någons kropp och veta att det ska vara för resten av livet!!

Jag har fått förmånen att göra teckningar som sedan använts till tatuering men det är inte lika ansvatstyngt:) bara sjukt smickrande!

Under tre dagar har jag vistats i samma lokaler som mängder av modiga, duktiga, konstnärliga, galna,  strikta,  fantastiska hantverkare och kreatörer.
Kunderna är så blandade som det överhuvudtaget går.
Småbarns föräldrar, rockabilly folks, hellsänglar,  svartrockare , ,hippsters, tjejjer i 50 årsåldern som nyss lämnat gubben och ska börja ett nytt liv med tunika och örntatuering, killar som ser ut som john wayne mfl mfl
Jag blir kort och gott sjukt inspirerad.

Här kommer lite bilder från montern,  kunderna, dagens outfit,  helgen i stort.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Njut av söndagen och glöm inte att det bara e två jobbdagar innan nästa helg:)

Kan vara värt att fira med en ny hatt !!!

Förresten kan jag stolt meddela att lefthand tattoos i Skellefteå, som kammade hem priset för årets bästa tattuerare, alla kategorier numera säljer mina hattar, bra helg.

Puss m

This entry was published on april 28, 2013 at 1:59 e m and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

