PrickigKatts Bildblogg

Prickigkatt dag med mkt på agendan, litet för mkt….?

En tisdag strax innan nationaldagen, med en massa saker i bakfickan.

Allvarligt talat ska det vara så svårt att säga nej, stopp hjälp, jag kan inte, hinner inte, ? Ja det ska det kanske eller nej det ska det nog inte….

Hur som helst, dagen i dag en märklig sak evighet fram och evighet bak…fast just precis i dag känns det som om att den där evigheten är välldans kort, välldans förbrukad om man så säger.

Började bra, med tidigt uppvaknande och frulle, sedan var det i princip kört, tillverkning av läckra beställningar i flygande fläng inväntning av material som skulle vara färdig printrat, inramning av material upphängning av tavel vägg, ihopmontering av soffa uppmontering av markis, utlämning av beställningar, lyckades riva ner de tavlor jag satt upp och lyckades dessutom blanda ihop beställningarna så det blev mutanter av dem…

hursomhelst även om allt blev litet omständligare och och tog minst sagt liiiitet längre tid än det var tänkt står jag nu här med andan i halsen och försöker minnas varför det kändes så stressigt nyss, j trots allt är man väl rätt bra på att återhämta sej, hoppas bara att dom jag mött på min framfart under dagen också är av snabbläkande modell:)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och visa de fina bilderna jag gjorde till cafeets tavelvägg , fotografen är Annika Broman, stylat har jag gjort.

20120605-150215.jpg

20120605-150234.jpg

20120605-150300.jpg

20120605-150322.jpg

20120605-150357.jpg

This entry was published on juni 5, 2012 at 1:04 e m. It’s filed under Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

