PrickigKatts Bildblogg

En lördag i antibes

image

image

image

God kväll gott folk, tänkte bara på att det mest spännande med att vara ledig är att fantasin får vingar.damen på stranden mannen i snabbkopet, rösterna från lägenheten bredvid,allt på ett språk jag inte känner med dofter jag inte vet.alltihop sammantaget bildar små noveller i mitt huvud, jag har lika många nu som jag mött personer,ska bara se om jag får dom på prent….novellerna alltså.men först blir det lammkotlett ala Provence smaskens,och en skon afton med sol och regn i luften:) kram/m

This entry was published on oktober 2, 2010 at 4:14 e m and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

