PrickigKatts Bildblogg

Att vara på stranden eller konsten att slappa

image

image

image

image

image

image

Jag blev alldeles glad när jag tillsist lyckades få täckning på Internet eller vad det heter. I går satt jag i nästan en timme här på McDonald’s för att klara ut hur man gör.

Jag måste säga att de flesta som satt här med mej hade datorn igång så jag kände mej mer än lovligt dum när jag inte fick det att funka. Men nu idag när jag kom hit satte det igång med detsamma och jag kan nu sälla mej till de modernas skara :0)

Tre dagar, ja snart fyra, har gått sedan vi landade på Nice flygplats och det här landet gör en, i alla fall aldrig mej, besviken. Landet Frankrike med alla sina sidor får mej att känna det som om det är jag som är Edin eller Patsy i Absolutely Fabulous och jag ääääääälskar det!

”- To much is never enough” är det verkligen i detta smyckenas, vinernas och dom pyttesmå hundarnas förlovade land.

En hel del sömnad och tecknande inför utställningen i Stockholm nästa vecka har det blivit och mycket god mat och vin. Vad mer kan man önska? Skulle väl vara att franskan man försöker sig på är mer flytande i sa fall………

Ha en underbar dag sträck på dej och tro att du är ngt. Det är du!

Puss o hej en fransk Edina:)

This entry was published on oktober 1, 2010 at 4:09 e m and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Kommentera

