PrickigKatts Bildblogg

På resande fot!

image

Så var det dags för en resa till älskade frankrike med älskade bitte, min mor !

Resan bär av i morrn mot Nice och varm luft o varma bad, ska bli fantabulous.har precis packat o övar mej just på att skriva från telefonen vi får se hur det kommer att gå, hursomhelst gör jag väl ngt litet mode vin och inspirationskälla inlägg och så berättar jag utförligare när jag kommer hem.

Du såg väl förresten att jag är färdig med inbjudan till utställningen i Stockholm, skicka den gärna vidare och kom valldans gärna och titta! /mallan med reser feber och nysydda rutiga brallor puss!i

Detta inlägg publicerades den september 26, 2010 kl. 9:29 e m och är kategoriserat under Uncategorized. Bokmärk permalänken. Följ alla nya kommentarer här med RSS-flödet för detta inlägg.

Lämna en kommentar